Zeynep Selin

Zeynep Selin
@ZeynepSelin723
Kimsenin benim için acı çekmesini istemem ama insanların tanrıları,kralları,kendilerini tanımalarını isterim .Bu yüzden tabletleri yazıyorum. Belki böylece tanrılar,krallar,onları istedikleri gibi GÜDÜMEZLER.Belki böylece iki ırmak arasındaki bu verimli toprakları kardeşlerini kanıyla sulamak yerine sevgiyle eker biçerler.Belki aklıllanır, ömürlerini bir düğüne dönüştürerek , mutluluk içinde yaşarlar . Belki gelecek kuşaklara acıyı degil sevinci,gözyaşını değil gülümsemeyi, kini değil sevgiyi , ölümü değil, yaşamı kalıt bırakırlar.Belki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben yıllarca bedenimde aynı yöne bakıp farklı şeyler gören iki insanı taşıdım
O halde biz de önce halkı eğiterek işe başlamak zorundayız. _ Peki ama halkı nasıl eğitilecek ? _ Halkın eğitilmesi için üç şey gerklidir.Okul ,okul ve yine okul...
Sayfa 437 - İSKELE·Kitabı okuyor
Evet, hayat üzerine benim düşüncelerim de böyle, farkına varılmadan değişti!
Sayfa 362 - İSKELE·Kitabı okuyor
Millet;her eli kalem tutanı etkisi altında kalıyor.
Sayfa 321 - İSKELE·Kitabı okuyor