📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sen hiç açlık duydun mu?Hani ölecekmiş gibi bir açlık?İşte,ben hep duydum böyle büyük bir açlık.Yalnız,değişik bir açlık bu ve ben ne olduğunu bilmiyordum.Ama bir gün,çok,çok eskiden bir gün,bir dergi geçti elime ve bir resim gördüm.O resmi yani.İki kız,bir oğlan konuşuyor.Düşündüm,iyi bir şey olsa gerek onlara benzemek,insanlarla konuşmak.Ve...başladım onların konuştuklarını,yaptıklarını düşlemeye.İşte o vakit anladım ki,bendeki o açlık bir çeşit yalnızlık duygusu.Benim derdim yalnızlık..."
Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı.İyiliği de kötülüğü de,acıyı da mutluluğu da,korkuyu da sevinci de unuturlardı.O yüzden aynı hataları tekrarlarlardı.