"Herkes ölüyordu nasıl olsa ; iyisi de kötüsü de , güçlüsü de zayıfı da , hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da... Herkes göçüp gidiyordu."
"Suriye'de iç savaş olmasaydı, dünya bu savaşı körüklemeseydi, IŞİD'den petrol alınmasaydı, Meleknaz'ın, Zilan'ın, Nergis'in başına bunlar gelmeyecekti.
Dünya bu kadar ön yargılı olmasaydı, masum tavuskuşu hayranlarının şeytana taptığına inanmayacaktı."