Hiçbir kelime ne tarif edebiliyor, ne anlatmaya yetiyor içimizdekini. Elimizde olan tek ve en güçlü sığınağa; duaya döküyoruz içimizi.....
.
.
.
Acılar, ölümler ve de gözyaşları;
Tüm bunları film izler gibi izliyoruz.
Ah dua !
Sende olmasan sığınacak mazeretimiz de kalmayacak...