Bedene ıstırap vermeden öldürebildikleri için memnun ve mutlular. Oysa bedensel acı, ruhsal acının yanında hiç kalır. Belki günü geldiğinde, zavallı bir insanın bu son sözleri, payına düşeni yapacaktır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ümit olmazsa iman olmaz... Ümit dediğimiz şey imanın azığıdır. İmanın olduğu yerde umut vardır. Çünkü Allah varsa gam yoktur. Hiç unutmamamız gereken hakikat şudur: Yeis/ümitsizlik dediğimiz şey, şeytanın ve küfrün azığıdır aslında. Bu Müslüman'a yakışmaz. Bütün şartlar bizim aleyhimize olsa da iman varsa imkan vardır.