İsmim çok güzel. Lilith de çok güzel ayrıca. Yıllardır aynı sorular var, çünkü yanıtlar yok. Yanıt dediğiniz şeyler sadece meseleyi örtüyor. Siz soru sormuyorsunuz, inancınız tastiklensin istiyorsunuz. Bu da sizi çirkiblrştiriyor (bana yazma biçimin mesela). Mesele İslam, çünkü bu topraklarda hakim olan masal İslam. Bunu bile anlayabilecek durumda değilsiniz. Gerçekten çok sığsınız.