Bu sabah düşümde seni gördüm yine. Yan yana oturuyoruz. Sen istiyorsun beni ama kızmadan, gülerek. Üzülüyorum; ittiğin için değil, seni itmeye zorlanan davranışıma üzülüyorum. Sızlanmayan, yakınmayan herhangi bir kadına davranır gibi davranıyorum sana; sessizliğin ardındaki sesi - hem de bana seslenen sesi-duyamadığıma üzülüyorum. Duyamadım mı dersin? Duymuşta olsam karşılık veremedim ya!