_Lavinia_

_Lavinia_
@Zeynepkulluk
"Herşey biraz hayal kırıklığıdır bu hayatta."

_Lavinia_

, bir kitabı okumaya başladı
Yaşar Kemal
7.4/10 · 18bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Halbuki kitaplar, Sevginin birleştirici bir şey olduğunu yazıyorlardı.🦋
Sayfa 109
". Bir tabutun üstündeki çiçeğin ne anlamı olabilir ki. "
Sayfa 20
Birazcık kaygısızlık beni dünyanın en mutlu insanı yapabilirdi. Sadece faturaları ödemek ve ölmek için doğmuş olamayız, olmamalıyız....

_Lavinia_

, şu anda okuyor
56 syf.·
Beğendi
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma