Zeynep Keskin

Zeynep Keskin
@Zeynoo05
Doğamız gereği zayıf varlıklarız ve sanırım daima yalanların kolaylığından faydalanmaya devam edeceğiz. Eh,dünyanın en büyük klişesi bu,değil mi?
Öpüyorum dudaklarının iç açılarının toplamını,yanaklarının yarıçapını,gözlerinin çevresini,saçlarının karekökünü...
Reklam
Kolay olanı herkes sever anne. İş,ısırgan otunu sevmekte...
Hayır,dostum. Ben en acıklı anda bile güldürücü sözler bulabilen bir insanım. Kendime acımam yoktur.
"Yahu,sana acıyorum. Etrafına daha aklı başında insanlar toplayabilirdin!" dedi. Fakat o kurnaz bir gülümsemeyle mukabele etti: "Lüzumu yok. Aklı başında adamlarla hiçbir iş görülmez. Bize,itirazsız inanacak ve düşünmeden harekete geçecek insanlar lazım!"