Demek hepsi istisnasız hain olabilirdi... Her şey boş, hep felsefeler, inançlar, sistemler... hepsi...(...)Halbuki o, bu imkânsızlığı olabilir zannetmişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ya ben? Ben ne yapayım?" Ah, niçin o daima böyleydi? Dünyada huzur ve rahatın hep kuruntu olduğunu görüp kendine acı veren şeylerin de hep kendi hayal gücünün, kendi seçimlerinin sonuçları olduğunu düşünerek, kendine, ruhuna karşı bir şey yapamadığından, kendini tedavi etmek için bir çare bulamadığından, deliren bir öfke ve kızgınlık hissediyordu