Doktor olsaydım,ona şu teşhisi koyardım:"Hasta nostalji yetersizliğinden rahatsız. " ............Nostalji yetersizliği ona göre geçmişteki hayatının değersizliginin kanıtı. Ben teşhisimi düzeltiyorum: " hasta belleğindeki mazoşist deformasyondan rahatsız."