"...Abdesti bitirdikten sonra Allah'ın elçisi , tarafından öğretilen duayı okursunuz. Böylece sadece uzuvlarınız değil kalbiniz de yıkanmış olur.Şimdi duanın sözlerine bakalım: Allah'tan başka ilah olmadığına şahitlik ederim. O tektir, ortağı yoktur. Muhammed'in O'nun kulu ve elçisi olduğuna şahitlik ederim.Ey Allah'ım!Beni de tövbe eden, kalbi temiz kullarının arasına al..."