Kitapi okumaya başladığınızda sayfaların nasıl cevrildiginin farkına varamiyorsunuz.Eser dil bakımından anlaşılır ve akıcı üslubu sayesinde bir çırpıda okunacak düzeyde.İnsanlari bireysel olarak sorgulamaya ve kararmış katılaşmış vicdanları umursamayan vicdanları yola getirmeye yaradığını belirtmek isterim.Hem okuyun hem okutun.