Gökyüzünü öpmek isterdim ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla.yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan.
Delilik mi dedin? Kim bilir... Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bilim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu.
Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?
#Ömür hanımla güz konuşmaları