Tuba

Tuba
@Zmztb
Okumak özgürlüğe uçmaktır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gökyüzünü öpmek isterdim ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla.yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir... Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bilim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu. Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki? #Ömür hanımla güz konuşmaları
Anlamıştım. Şimdi sadece sırrını gizli tutmak, onurunu korumak için mücadele veriyordu... Hayatı için değil.

Tuba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2020 15. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Hak! Hukuk! Bugün dünyanın neresinde hak kaldı. İnsanlar onu katletti. Herkesin hakları var, fakat onların gücü var ve bugün güç demek herşey demek.