Revengfox

@Znk705·
·
sabitlendi
İnsan nasıl kaybolabilir? Kimseye görünmeden bir yerden çıkıp gitsem. Bir köşede ölüp kalsam sonra da.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey çocuk yaz bu son vedamdır Uzun zaman önceydi belki de ben daha tokat yememiştim hayattan O kadar önce yani Avuçlarımızda inancımızı taşır kalbimizde mayalardık Özütünü içerdik hayatın ve aşkın Sonra çok sular aktı buralardan Tarlaları sular gönlümüze karanlık bastı Umutsuz günler geçirdik çocuk uzun karanlık yaz geceleri Su vardı içemezdik adeta kemiklerimizin arasında kum tanelerine dönüşürdü Yakardı her bir zerresi otururdu boğaza bir öküz Gelde bir de sen yak bu taraftan derken Derken bir anda kabullendi kaderini şanssız bülbül Ötmedi bir daha asla olduğu yerde put kesildi Yıllarda onunla birlikte sessizce acıtmadan geçti Geriye sadece bir hayalet kalmıştı anılarda gezinen Bir de o fotoğraf gömleğinin cebinden hiç düşmeyen Yaz çocuk Yaşadı adam hayatı amansızca pişmanlıklarla Ve şimdi ölmekte kendi kendini gömdüğü o boşlukta

Revengfox

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
5/25 kitap - %20 tamamlandı
5 kitap okudu
25 kitap
1.585 sayfa
1 inceleme
10 alıntı
9 günde 1 kitap okumalı.
Oysa herkes öldürür sevdiğini Kulak verin bu dediklerime Kimi bir bakışıyla yapar bunu Kimi dalkavukça sözlerle Korkaklar öpücük ile öldürür Yürekliler kılıç darbeleriyle Kimi gençken öldürür sevdiğini Kimi yaşlı iken Şehvetli ellerle boğar kimi Kimi altından ellerle Merhametli kişi bıçak kullanır Çünkü bıçakla ölen çabuk soğur Kimi yeterince sevmez Kimi fazla sever Kimi satar Kimi de satın alır Kimi gözyaşı döker öldürürken Kimi kılı kıpırdamadan Çünkü herkes öldürür sevdiğini Ama herkes öldürdü diye ölmez
Tıp zamanla difteri, verem ve daha bir sürü hastalığı yok etti denebilir - ki bu çok güzel bir haber- ama insanlara endişeleri, suçluluk duyguları, içine düştükleri boşluk, amaçsızlıkları konusunda yardım edilmediği sürece hastalıklar yalnızca boyut değiştirmiş olacaklar.