“Ne kadar olacaksa o kadar olacak” dedim kendime…
Nerede yorulacağım, nerede yitireceğim hevesimi, ya da nerede uçar gibi koşacağım, nerede yüreğim ağzımda atacak, hiç düşünmedim. Beklememeyi öğretiyorum çünkü kendime. Kurmamayı, hayatın işine karışmamayı bazen. Yarının kestirilemez hallerine önceden isim takıp da, koşullamamayı kendimi.