Bir duygu karanlık çöküşünde gelip yakma yapışıyor. Onu yenmek için bir şeyler yapmak zorunda hissediyorum kendimi.
Bazen korkumve üzüntüm birbirine karışıyor . Sabrım, bütün korkularım , belirsizliklerim ve acilarim... hepsi sanki bu duyguda bir araya gelmiş gibi. İşte,O ZAMAN AKLIMA SEN GELİYORSUN, SENİ DÜŞÜNÜYORUM.
Özelliklede akşamın o ilk saatlerinde..."