📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum en romantik kitaplardan biriydi. Eşi Aliye ve kızı Filiz’e yazdığı mektuplardan oluşan bir kitaptı. Sevgili yazarımız Sabahattin Ali’nin eşi ve kızına bu kadar nazik, şefkatli, merhametli ve naif hitap şekli; keşke benim de mektup döneminde yaşamış olsaydım dememe sebep oldu Kapak fotoğrafı o kadar güzel ki bakıp bakıp durdum nedense…Kitabın içinde anlattığıyla, kapak fotoğrafı zihnimde o kadar güzel bağdaştı ki; filmini izleseydim muhtemelen bu kadar etkilenmezdim. Bu şekil bir romantikliğe şahit olmak isterim,tabi nesilleri tükenmedilerse :D