Okurken 18 yy. İngilteresine ışınlanmış gibiydim.İlişkiler,hırslar sürükleyici bir anlatımı vardı.
Özellikle betimleyici anlatımı ve okuduğum yayının çevirmeninin diline bayıldım.
Okurken kendimi Beyoğlu sokaklarında tarih kokusunu hissettiğim.Olay akışı ile heyecanla okuduğum.Finali ile şaşırdığım güzel bir polisiye türünde kitap.