Öyleyse mesele şudur. Kur 'an'ı reyimize göre tefsir etmemeliyiz. Rey nedir? Bizim öncel inanç ve düşüncelerimizdir. Önce filan bilimsel, fiziksel, kimyasal, fıkhî, dini ve fırkasal görüşe inanırız, sonrada gidip kur,'an'da Bu öncel inanç ve reyimizin ispatını ararız. Bu yüzden kur'an'ı Şia inceliyor Şia çıkıyor; Sünnî inceliyor, Sünnî cikiyor; Nasibi inceliyor, Nasibi çıkıyor; Vahhabi gidiyor, Vahhabi çıkıyor; Cebri gidiyor, Cebri çıkıyor ihtiyari gidiyor ihtiyari çıkıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu sürünün bir yasası bile olsa bir kenara bırakılmalımı? Diye bir ses yükseldi kalabalıktan.
En doğru yasa bizi özgürlüğe götürecek olandır, dedi Jonathan. Başka hiçbir şey değil.