Eskiden insanlarımız ölümle yan yana, hattâ iç içe yaşarlardı. Eskiden ölüm, küçük mezarlıklarıyla evlerimizin bahçelerine kadar sokulmuştu. Bu durum bir ihmal sonucu doğmamıştı: Insanlarımız buna, bilerek izin vermişlerdi…Her şey belirli bir düzen içinde yürütülüyordu.