Çok çok daha farklı bir beklentiyle başladım kitaba. "Masum", nahif bir hikaye okuyacağım hissine soktu kapağı ve ismi.
Şimdi şöyleki yazım dilinden kaynaklı herkesin okuyabileceği bir kitap değil. Komedi katılmaya çabalanmış ama çok da olmamış. Kitabın konusu zaten tek gecelik ilişkiyle başlıyor. Karakterler konusunda çok fazla bir şey diyemem çünkü o kadar okumadım kitabı ama şuncacık sayfada başrol hakkında bir fikir edinebildim. Kitap durmadan üstü kapalı ilerliyor. Tamam bu normalde bir kitap için sıkıntı değil. Ama bu kitapta öyle bir yapılıyorki üç sayfa okuyorum bunalımdan yıkılıyorum.
Kitap başlı başına zorla yazıldığı hissiyatı veriyor okura. Konunun oturtulduğu temel zaten desteklemediğim yerden.
Normalde uzun yorumlar yazarım ama bu kitaba çok da uğraşmak istemedim açıkçası.
Kısacası,
Önermiyorum ve başka bir kitapta iyi okumalar diliyorum.
Ama Gitme, LaviniaElif Öner
Kitap serisi sıralaması,
• Ama Gitme, Lavinia
• Ama Gitme, Lavinia 2
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖