“Biliyordum ki toprak katı ve tabiat zalimdir ve insan cinsi bozuk bir hayvandan başka bir şey değildir;biliyordum ki, insan hayvanların en kötüsü,en bayağısı ve en az sevimli olanıdır. Evet bilhassa en az sevimli olanıdır.”
Doğru umut ve doğru arzulara sahip olmadığımız için azarlanıyoruz,peki ama doğru idealin peşinden koşsak,bu insanlar bize destek olup rehberlik edecekler mi acaba ?