“Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşam çalarsın. Karısını bir kocadan, çocuklarını bir babadan mahrum edersin. Yalan söylediğin zaman, bir insanın geleceğe ulaşma hakkını çalmış olursun. Aldattığın zaman, bir insanın doğruluk ve adalet hakkını elinden alırsın. Çalmaktan daha büyük kötülük yoktur.”
Düşün!
Kim üzebilir seni senden başka?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu, sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen ?
Kim yıkar, yıpratır, sen izin vermezsen?
Kim sever seni, sen kendini sevmezsen?