Lâyetezelzel…

Lâyetezelzel…

, bir kitabı okumaya başladı
İmam Gazali
9.3/10 · 2.770 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Yaşamak”tabi buna yaşamak denirse
Yaşamak Kitabın adı yaşamak ama sizi yanıltmasın okurken yaşama isteği kaçıyor insanın üzülmekten , nasıl olur demekten.. Herşeye rağmen , tüm yaşanmışlıklarımızla hayatın nasıl devam ettiğini özetliyor... Yaşamak ; biyolojik bir döngünün dışında aldığımız kararlarında sonuca dönüşmüş hali aynı zamanda. Yaşadıklarımızın hayatımızın içindeki sevdiklerimize, nasıl etki ederin cevabı bu kitabın içinde.. Gönül bağı kurduğumuz insanlardan ölene kadar sorumlu olmak çok severim (küçük prens) Bencilce duygularımız bazen yolumuzu şaşırtabiliyor.Yoldan çıkmak nasıl oluyor düşünelim.. Helede çıkılan yol , yol değil ise geri dönüş nereye ve ne şekilde olur? Kader diye bir gerçek var olmakla birlikte;irade sahibi insanlar olarak seçimlerimizin sonucunu yaşamakta bizim sorumluğumuz.. Okurken kendimi “Fugui..”yerine koydumda ben bu kadar yükü kaldırabilir miydim? Bilemedim.. Sevdiklerimizin ölümünü izlemek ve ölmemek..! Yaşamak istermi insan.. Herşey bizim içindi oysa dimi.. Eşiniz,evlatlarınız,torunlarınız,sevdikleriniz bir bir ölse ve siz bir bir izleseniz nasıl hissederdiniz?

Lâyetezelzel…

, bir kitap okudu
6/10
·210 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Eylül 2020 00:00
·
2020 30. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,7bin okunma
Puslu Kıtalar Atlası Düş mü gerçek mi ? Okurken çözemedim🙈Tabi Ne olduğunu söylersem büyüsü bozulur.Kafamda deli sorular.Yazarın okuduğum ilk kitabı.Son cümlesine kadar inanın çözemedim gerçeğin ne olduğunu.Yazım dili olarak çok başarılı , kurgusal olarak değişik bir hikayeydi. Kurgu içinde kurgu. Kısa devre yaptım okurken🤪 şimdi Bünyamin düşmü gerçekmi diye diye🙈Ahh İhsan efendi ahh☺️

Lâyetezelzel…

, bir kitap okudu
7/10
·238 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Eylül 2020 00:00
·
2020 31. kitabı
İhsan Oktay Anar
8.5/10 · 67,9bin okunma