Melisa DAĞ

Melisa DAĞ
@_Melidaa
Endüstri Mühendisi
Yüksek Lisans
Mersin
Adana
31 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Efla’nın yazarı Deniz KILIÇ’ın Aforizmalar Kitabı
1 ile 900 arasında bir sayı söyleyin ve sizin için hangi söz yazılmış okuyun.” Deniz Kılıç
Edebiyat
Melisa DAĞ
337 lütfen 😊
" On sekiz yaşında yaşlanmaya başlıyoruz. Otuzlu yaşların ortasında ölüyor, yetmişlerde ise gömülüyoruz "
1000Kitap
Hemşir bey isimli okura yanıt verildi
Melisa DAĞ
Kesinlikle :)
Siz özlediniz mi hiç?
Bu gün birini özledim. Öyle basit bir özlem değildi ama. Yana yakıla özledim. Şöyle hasreti çöktü bağrımın tam orta yerine, nefes aldırtmadı. Kalbim sıkıştı. Bıçak oyar gibi hem de. Ama o nasıl özlem bir anlata bilsem...Gözıerimde yaş belirmedi mesela. İç geçirdim bir kaç defa. "Seni özledim", diye seslendim kendime doğru. Evet...Ben eski beni çok özledim bu gün. Hayalleri olan, iştahla yemek yiyen, umuduna tutunan 'ben'i çok özledim. Bir yerlerden çıkıp gelse, dese ki; "Buradayım!" Beni bana geri verseler keşke. Tek bir parça halinde olan, neşesi bol, çocuksu halleriyle hayatın toz pembe olduğuna inanan 'Ben'i... Ben bu gün kendimi çok özledim ama:(( Kitabsever
Özlem
Melisa DAĞ isimli okura yanıt verildi
Melisa DAĞ
Nasıl ki özlediğin birini arar sorarsın, mümkün olsa yanına gider sarılırsın. Kendine de yapmalısın bunu. Senden başka kimsen yok çünkü. Kendine zaman ayırmalısın. Sormalısın " Nasılsın, sorun ne ? Seni rahatsız eden ne ? Huzursuz eden ne ? Mutsuz eden ne ? " Gerekirse sarılmalısın benliğine. :) Unutma özlem bütün duyguları bastırır. İçindeki özlemi bitirmeden başka duyguları hissedemezsin :)
Siz özlediniz mi hiç?
Bu gün birini özledim. Öyle basit bir özlem değildi ama. Yana yakıla özledim. Şöyle hasreti çöktü bağrımın tam orta yerine, nefes aldırtmadı. Kalbim sıkıştı. Bıçak oyar gibi hem de. Ama o nasıl özlem bir anlata bilsem...Gözıerimde yaş belirmedi mesela. İç geçirdim bir kaç defa. "Seni özledim", diye seslendim kendime doğru. Evet...Ben eski beni çok özledim bu gün. Hayalleri olan, iştahla yemek yiyen, umuduna tutunan 'ben'i çok özledim. Bir yerlerden çıkıp gelse, dese ki; "Buradayım!" Beni bana geri verseler keşke. Tek bir parça halinde olan, neşesi bol, çocuksu halleriyle hayatın toz pembe olduğuna inanan 'Ben'i... Ben bu gün kendimi çok özledim ama:(( Kitabsever
Özlem
Melisa DAĞ
Her sabah makyaj yaparken kendimle konuşurum normalde. Nasılsın derim hep, kimseden beklemem halimi sormasını. Ben kendime yeterim, başkasına ihtiyacım yoktur. Her sabah hazırlanıp " Çok güzel oldun Melisa " derim. Başkasının güzel bulmasına gerek duymadan. Geçen gün ağlamaktan makyaj bile yapamadım. Ben beni o kadar özlemişim ki 24 yıllık hayatımda 40 yıldır kendimden gurbetteymişim gibi.. 40 yıllık hasret içimi çürütmüş gibi. Özlemin en ağır olanı belki de insanın kendine duyduğu özlemdir..