Xədicə

Xədicə
:):
"...İşim gücüm bitmiyor. Bir türlü yerleşemiyorum odamda. Her istediğim kitabı alamıyorum. Plânlar içinde geçiyor ömrüm, Başlayıp tamamlayamıyorum.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim de mi düşüncelerim olacaktı, Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım, Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle? Çok sevdiğim salatayı bile Aramaz mı olacaktım? Ben böyle mi olacaktım?
Yü­rü­yü­ver­dim di­yo­rum ya, dün­ya­nın yo­lu! Öy­le ha de­yin­ce yü­rün­mü­yor...
«Yalnız Sürekli dinleyendir Söylenmemiş bir sözü.»