Karanlık gözlerimi kapladığında ve cennet ile yeryüzü, bir sevgilinin görüntüsü gibi ruhuma yerleşip, gücümü emdiğinde, özlemle düşünürüm: İçimde capcanlı ve sıcacık olan bu düşünceleri acaba bir gün kağıda aktarıp, ruhuma ayna tutabilecek miyim?
İyi Tanrı ve Kötü Tanrı dağın tepesinde bir araya geldi.
İyi Tanrı, "İyi günler, kardeşim" dedi.
Kötü Tanrı cevap vermedi.
Daha sonra İyi Tanrı şöyle söyledi: "Bugün keyifsizsin."
"Evet," dedi Kötü Tanrı, "zira son zamanlarda sıklıkla sana benzetiliyorum, senin adınla çağrılıyorum, sanki senmişim gibi davranıyorlar bana ve bu durumdan memnun değilim."
İyi Tanrı da şöyle cevap verdi:"Ama beni de sen sandılar, senin adınla seslendiler bana."
Kötü Tanrı insanoğlunun aptallığına lanet ederek terk etti orayı.