Gece ,dayanamaz düşer sessizce gözler,
Düşmez de dayanırsa
Çıkar göz altından mor çocuklar,
Geceki sesiz bir hikâye o gökler.
Yıldızlar şahittir ,bütün yorgunluklarıma
"Uyuma",der gece, daha çok çabala,
Uykuya yenilmeyen var mı bu dünyada?
Ama uyumayan ,bir ben hâlâ ayakta...
Sema UZUN