Serhat

Serhat
@_Serhat_D
Tüm bunların, her şeyin nedeni Adem’in elmayı yemiş olması mıydı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir göz mutlak bir hiçliğe bakmaya dayanamaz.
Yaşarken düşünmek istediğim şeyleri, istediğim zaman, istediğim şekilde, istediğim kadar düşünürüm. Kimse şikayet edemez.
Gerçekte ölene kadar, ölmenin nasıl bir şey olduğunu hiç kimse tam olarak bilemez.
İkinizin kaderi yalnızca tesadüfler yüzünden çakışmadı.Sizler, öyle olması gerektiği için bu dünyaya adım attınız.