Gülizar

Gülizar
@_Sessizgemi
Ne için varsan, O'nun için yaşa..
Yalnızlık da bu zaten, anlayamıyoruz birbirimizi. Kendimizi anlatmaya mecburuz, anlatmaya muhtacız ama kendimizi bile anlayamıyoruz, nasıl anlatabiliriz. Bu yüzden hep yaşlı gözlerimiz. Ama olsun. Gözler ıslanmadıkça gönüllere gökkuşağı doğmaz. Ağlayabiliyorsan hala umudun var demektir. Nasıl ağladığın değil, neye ağladığındır önemli olan. Ağlasan da ağlamasan da uğruna ağladığın insan değişmez; çünkü senden akan gözyaşı onda hiçbir şeyi temizlemez. Belki düştüğü yerde mucizeler yaratmaz ama seni yıkar, paklar. Ne gariptir dışarı akan suların içini temizlemesi. Bazı şeylerin yokluğu, varlığından daha fazla hissettirir kendini. Siz hiç dokunulmayı bile özleyecek kadar yalnız kaldınız mı? Ben kaldım. Günler geçer ama dünler öylece durur. İçinde sönmemiş bir yanardağ taşımak böyle bir şey işte. Hem sönüp gitsin istiyorsun hem patlamasını bekliyorsun. Tutunabileceğin her şey bir uçuruma dönüşüyor. Ama bazı uçurumlar atlamak için değil, vazgeçmek için vardır biliyorsun; vazgeçiyorsun... K.T. .
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Seninle bir yağmur başlıyor iplik iplik, Bir güzellik doğuyor yüreğime şiirden. Martılar konuyor omuzlarıma, Gözlerin İstanbul oluyor birden. Yavuz Bülent Bâkiler 🌧
Şiir
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır, Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor , Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini, Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını, Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Sende tattım yemişlerin cümlesini. Cahit Sıtkı Tarancı
Şiir
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum 🌙 Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir