Sevaa

“sen istinye’de bekle ben buradayım içimde köpek gibi havlayan yalnızlığım belki gelmem gelemem beş dakika bekle git çünkü ben buradayım karanlıktayım”
Duygu ve Düşünce
Reklam
“Onunla, tüm benliğimle mutlu olmuş , sonunda neler olacağını bir an bile düşünmemiştim .”
Sayfa 9·Kitabı okudu
1K
“Karanlıkta kaybolmuştum …”
Sayfa 22·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce

Sevaa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
34 saatte okudu
·
2024 2. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Son
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam