BerruSu

BerruSu
@_Sucum_
A girl with a broken heart does not work with a mirror...
Öğrenci
Ortaokul
2 Nisan
13 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
(8 Mart)Kadınlarımıza ithafen...
Kadınım ben! Benimde duygularım var. Bende doğdum, Bir ana ve babadan. Bende çocuktum. Daha onbeş idi yaşım. Bilmezdim evlilik ne Ben evcilik sandım. Bilmezdim bebek ne Ben onunla, Oyunlar oynadım... Kadınım ben! Daha okula gidecektim. Bu yaz sekiz 'e geçtim. Çok ta iyiydi derslerim. Öğretmenim dedi ki; Sakın bırakma okulunu Sen onu bırakmazsan O da seni bırakmaz! Babam dinlemedi... Kızlar okumazmış hem Kadınım ben! Beyaz elbiseleri severim. Geçen bahar annem dikmişti Komşu kızının düğününde giydim. Annemde bir hummalı çalışma Yine dikiyor bana Ama bu sefer daha güzel Ama bu sefer daha gösterişli Gelinlik dedi annem
Şiir
Reklam
Lütfen okuyun, okutturun. Onun sesini duyun, duyurun. Çocuklar ölmesin!
Ben bundan 6 sene önce lösemi hastalığına yakalandım. Ankara'da LÖSEV'in LÖSANTE Hastanesi'nde çok zor olan tedavim başladı, iki sene sürdü tam "iyileştim" derken hastalığım tekrarladı. Tekrar başa döndük ve 3 yıllık tedaviye başladık. Hiç yıkılmadım, "Ben bu hastalığı yeneceğim" diye anneme, kardeşlerime söz verdim. Ama lösemi canavarı beni 3'üncü kez pençesine alıp lösemi tekrarlayınca tam umudum kırılmak üzereyken LÖSEV'in doktorları yine imdadıma yetişti ve "Artık sana kemik iliği nakli yapacağız ve yaşatacağız" dediler. 3'üncü defa uzunca bir kemoterapi aldım, yine saçlarım döküldü, ateşler içinde yandım ama sonunda Kemik İliği Nakli Servisi'ne geçmeyi başardım. LÖSEV LÖSANTE Hastanesi'nin Kemik İliği Nakli Servisi tıpkı bir uzay üssü. Her tarafı havadaki gözle görülmeyen en küçük tozları, mikropları süzen hepafiltrelerle kaplı. Doktorlar, hemşireler içeri girerken özel solüsyonlarla yıkanıyorlar, çok özel kıyafetler giyiyorlar. Annemden başka kimse içeri giremiyor, o da dışarı çıkamıyor. Adeta fanusta yaşıyordum. Kapıların birisi kapanmadan diğeri açılmıyor. Anlayacağınız, sağlığımız için dünyanın en steril Kemik İliği Nakil Merkezi'ndeydim. Bir gün hematoloji uzmanı profesör doktor odamıza geldi ve "Artık radyoterapi (ışın tedavisi) alacaksın, sonra da kemik iliği naklini gercekleştireceğiz. Ama radyoterapi için başka hastaneye gideceksin" dedi. Hemen, "Bizim hastanemizde yok mu" dedim. - Var, hem de dünyanın en iyi radyoterapi cihazları var ama kullanamıyoruz, dedi. - Neden, diye sordum. - Çünkü Sağlık Bakanlığı ruhsat vermiyor, yani çalıştırmamız yasak. - Neden kötü bir şey mi yaptınız? - Hayır, her şey yönetmeliklere uygun. Hatta Türkiye Atom Enerjisi Kurumu'ndan (TAEK) ruhsat da alındı ama kullanamıyoruz. Bağışıklık sistemim çökmüşken ve bu servisten dışarı
Sağlık
1000KİTAP' TA SAHTE ALINTI TEMİZLİĞİ
Arkadaşlar, sitede en çok paylaşılan sahte alıntıları https://1000kitap.com/SahteAlintilar ile bu iletide topladık. Sitedeki bilgi kirliliğini temizlemek için bu alıntılara rastlarsanız lütfen şikayet ediniz. Ve lütfen okumadığınız, kitaplarda kendi gözlerinizle görmediğiniz alıntıları eklemeyiniz. Bu sözlerin mal edildiği kişilere ve sözlerin asıl sahiplerinin emeklerine saygı duyulması adına, her edebiyata,kitaplara değer veren okurun buna dikkat edeceğini umuyorum.Sizler de sitede ya da başka sayfalarda gördüğünüz sahte alıntıları bu ileti altına yazarsanız, iletiye eklerim.Böylece 3 alıntıları denetlerken sağlam bir arşivimiz olur. Şimdiden hassasiyetiniz için teşekkür ederim. Oğuz Atay ADIYLA PAYLAŞILAN SAHTE ALINTILAR : *Gözden ırak, gönülden de ırak olur mu efendimiz? -Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere. *Saat kaç Olric? Onunla bir ömür olmaya az var efendimiz. *Biliyor musun Olric + Neyi efendimiz? – Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. + Neden efendimiz? – Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim? *Geçer "mi Olric? Geç "miş aslında geçmez "miş Efendim; Hep bir köşede yerinden çıkmak için geceyi beklermiş. *Neden sadece bir hayal ürünüsün Olric? - Siz gerçeksiniz de ne oluyor efendimiz. *Ben vedaları sevmem albayım. Hiç gitmesin insanlar. Hele gelmemek üzere giderlerse, çok üzülürüm albayım, dayanamam. *Geldi mi peki beklediğin Olric? -Beklenenler hiç gelmez efendimiz.
#sinemiçinbağırıyoruz
Kemik yaşı 22 , zeka yaşı 11 olan Sinem... Zihinsel engelli... 5 " müslümanım " diye geçinen insanlar tarafından tecavüze uğradı... Müslüman mısın " Elhamdülillah " Peki bu yaptığın ? Sırf zihinsel engelli diye bağıramadı , yardım isteyemedi... Bunu yapan 5 şerefsiz elini kolunu sallayarak geziyo.. Adalet çok önemliymiş fln... Adalet o kadar iyi ki onları bi daha yapsınlar diye serbest bıraktı dimi... Ya bizim ülkemizde engellilere saygı fln kalmadı , hiç yoktu zaten. Biraz insan sevgisi varsa içinizde ; gidip engellilere yardım edin... Erkeklerden böyle şeyler duymak zor dimi... Zor değilmiş işte...
-"Üç kişi yanlış anlayacak diye doğru anlayacak yüz kişiden kendinizi mahrum etmeyin..."
1000Kitap