Caddeikebir..

Caddeikebir..
@_Suhensera_
Kendi hayatını yaşayıp gidersin, ama bu hayatın içini dolduracak hiçbir şeyin olmaz.
Sayfa 33
İnsan
Reklam
Üstesinden gelemediği çelişkilerle başbaşa kalan insan, moral bakımından derinden derine sarsılır ama bunu kimseye söyleyemez, çünkü ona kimse yardım edemez. Bu korkunç bir yer kayması gibidir, tehlikeyi görürsünüz, ama birşey yapamazsınız.
Sayfa 266
İnsan
Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştirmez.
Sayfa 88
Hayat
"Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?"
Sayfa 34
İnsan