Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
"Kendi kendimize hergün şöyle demeliyiz..." diye haykırdım; senin dostlarına karşı görevin, onların neşesini kaçırmamak, onların mutluluğuna ortak olup onları daha mutlu kılmaktır. Onların ruhu coşkun bir sevinç içinde kıvranırken, derin bir acı ile inlerken, yüreklerine bir damla su serpebiliyormusun?
Sayfa 33·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanat kurallarına göre yetişen bir insan hiçbir zaman yavan, yüzeysel ve değersiz eserler vermez.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Evet, dostum, kuşkusuz hakılsın sen. Eğer insanlar sürekli geçmişteki acıları canlandırmak uğruna bu denli çaba harcayacaklarına, (neden böyle olduklarını Tanrı bilir) hallerinden memnun olsalar, kayıtsız bir şimdiye katlansalardı, çektikleri acı daha az olurdu.
Sayfa 6·Kitabı okudu

Tolga

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
46 günde okudu
·
2019 6. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma