📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok acıklı bir kitaptı. Ben bir kırtasiyecinin tavsiyesi üzerine aldım. Güzeldi ve buram buram dostluk kokuyordu. Asla ağlamam deyip okumaya başladığımda 10 dakika geçmeden gözlerimin dolduğunu farkettim. Sevdiklerini teker teker kaybeden Petey’in öyküsü bu…Bir çocukla yaşlı bir adamın dostluk ve sevgi dolu hikayesi…
Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu Bazıları bu kitaba çocuk kitabı diyor. 10 yaşındakilerin okuduğu bir kitabı neden okuduğumu soruyorlar. Ben onlara katılmıyorum. Bu kitap 7’ den 70’e herkesin okuması gereken bir kitap bence. Beni düşündürdü. Umut etmediğim günlere bu kızı okudukça utandım.Bu kitabı beğenmemek veya unutmak olanaksız…