Yeşim

Yeşim
@_Yesimm__
“Beklentiler kalp kırar.”
Sana yazma fikrini kabul etmiyorum, seninle konuşmak, seni hep yanımda görmek istiyorum.
Reklam
"İyiyim "
İyiyim. Sadece ellerim titriyor , Saçlarım dökülüyor ,bir de Geceleri uyuyamıyorum. Hepsi o kadar

Onur

@onurrr35
·
“Her şey anlamını yitirmiş gibi. İçimde kocaman bir boşluk var ve ben onu hiçbir şeyle dolduramıyorum.”
Kızlar. Ne düşündüklerini hiç anlayamazsınız...
Kaybedince üzüleceğim bir şeyim olmadı hiç.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam