Hayatın her alanında 7'den 70'e herkesin okuyabileceği naif mi naif bir o kadar güzel olan bu kitap küçük prens'in ülkesinden ayrılıp bu esnada yaşadığı maceraları anlatan muazzam bir kitap tekrar tekrar okumaktan asla bıkmıyorum her defasında sanki yeniden okuyormuş hissine kapılıyorum.
"Bir gün," demiştin bana, "günbatımını tam kırk dört kez izledim!" Sonra da, "biliyor musun," diye ekledin. "İnsan günbatımını çok üzgün olduğunda seviyor."