Geçmişimizi, yaşadıklarımızı, programlarımızı, koşullanmalarımızı
değiştirmediğimiz sürece bilinçaltının etkisindeyiz! Nörolojik olarak hayat
algımızı değiştirmeden, oluşan psikolojik ve biyolojik programları
kapatmadan, yaşanmış olayları beynimizden silmeden ne yazık ki
hayatımızda büyük bir değişiklik yaratamıyoruz.