HTC

HTC
@__HTC__
The LEYLA Muhtemel Hayat.. . . Ve saire Ve saire... This is me.
🎶🎻"Evgeny Grinko - Valse" 🍷👀
Müzik
Reklam
"... uyanık olalım: Auschwitz'den bu yana insanın ne yapabileceğini biliyoruz. Hiroşima'dan bu yana da neyin tehlikede olduğunu biliyoruz.
1000Kitap Gerçek Okurlar
"... 'Azizleri' anmaya ihtiyacımız olup olmadığını elbette sorabilirsiniz. Sadece onurlu insanları anmak yeterli olmaz mı? Bu insanların azınlık olduğu doğrudur. Dahası, hep azınlık olarak kalacaklar. Ama, ben burada, azınlığa katılmaya yönelik bir çağrı olduğunu anlıyorum. Çünkü dünya kötü bir durumda ve her birimiz elinden geleni yapmadığı sürece her şey daha da kötüye gidecek. "
İnsan ve Toplum
"... Yaşamak için bir neden'i olan kişi, hemen her nasıl'a dayanabilir."
Psikoloji
..."Bize hiçbir şey yapmadılar sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz."...
Sayfa 37
İnsan ve Duygular
Reklam