Hanne

Hanne
@__Hanne_
Delilik insanı hayatta tutar derler; en azından, akıl acı çekmez; uyuşuk, ölü gibi yaşar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Artık birlikte, seyahat eden, can yoldaşlığı eden pek kimse kalmadı," dedi. "Nedendir bilmem. Belki de herkes birbirinden korkuyor bu dünyada."
Düşünceleri, duyguları ve izlenimleri karşılıklı olarak paylaşmak, bana göre bu dünyada mutluluk veren en önemli şeylerdendir.
İçimde insanlara karşı öyle bir güvensizlik, öyle bir acı peyda olmuştu ki bundan zaman zaman kendim de korkuyordum. Kim olursa olsun, bağlantıya geçtiğim herkesi düşman, hiç değilse zararlı bir mahluk sayıyordum. Seneler geçtikçe bu his kuvvetini kaybedeceğine şiddetlendi. İnsanlara karşı duyduğum şüphe, kin derecesine çıktı.
Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, âdeta bütün insanlara dağılmıştı.