Biliyormuş da konuşuyormuş, bak. Tapuyu verirken de "Benim maaşımla geçindik, senin kazandığını da biriktirdik Selime. İki şişle ördün bu evi, hayrını gör" dediydi.
Babaannem, dışarıdan eve her girdiğimizde "Evceğizim evceğizim sen saklarsın halceğizim" der, sonra dedeme döner "adamcağızım adamcağızım sen anlarsın halcağızım" diye eklerdi. Ben bunu gerçek sanıyordum, bu ev benim de halimi saklamalı, kocam her halimden anlamalıydı. Birlikteliğimize böyle bir anlam yüklemiştim.