...Sonra Şunu da Anladım ki, Böyle Bir Şey Hiç Olmayacak, Insanlar Değişmeyecek...
Onları Değiştirecek Kimse Yoktur...Bunun Için Yorulmaya Değmez!! Ya, işte Böyle! Bu Bir Kanundur...
"Bu Çirkef, Herhalde Yalnız Onun Vücuduna Bulaşmış Olsa Gerekti.
Gerçek Ahlak Bozukluğunun Bir Damlası Bile Henüz Daha Onun Ruhuna Işlememiş, Yüreğine Girmemişti."