Sude

Sude
@__Sude
Sessizliğin derinleştiği ve sadece yıldızların aydınlattığı bir gece
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskisi Kadar Özlemiyorum Seni
Eskisi kadar özlemiyorum seni , Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın .. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "Iyiyimler" yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Şiir
Aldous Huxley
Dünyanın gerçeklerini, onlardan kaçarak yakalayamayız.
Alıntı
Sören Kierkegaard
İki şekilde yanılgıya düşeriz. Ya gerçek olmayan bir şeye inanırız ya da gerçeğe inanmayı reddederiz.
Alıntı
Albert Einstein
Önyargıları parçalamak, atomu parçalamaktan zordur.
Alıntı