..kişinin kendi sorduğu soruya kendisinin cevap araması ile, cevabı başkasından istemesi arasında bir fark var.*
Sayfa 18 - Bir fark ama çok büyük bir fark bu. Çünkü başkasından yetersiz ya da tatmin edici bir cevap bir şekilde alınır. Ancak kişinin kimi zaman kendine sorduğu sorunun cevabını alması o kadar kolay değildir..