Cennet hayaliyle yaşamalı. Cennetteki derecemizi yükseltmek için ne gerekiyorsa o yapılmalı... Çünkü ahiret gününde kimse kimseye sevap vermeyecek. kimse kimsenin yerine yanmayacak. Niye mi?
" O kulakları sağır edici (kıyamet koptuğu) geldiği zaman, o gün kişi kardeşinden, annesinden, babasından, eşinden ve çocuklarında n kaçar. O gün her kişinin kendine yeter bir işi vardır."
~Abese/33-37~
Annenizin sizden kaçacağını düşünebiliyor musunuz?
O halde cennete giden yol araştırılmalı ve o yolda ölünceye kadar sebat göstermeli.