SENA

“Sevmekten korktuğumu onun da incinmesinden endişe ettiğimi ifade ettim.”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni bir zamanlar çok üzmüş olan bu acı hatıraları artık bütünüyle unutmak istiyorum.”
Edebiyat
“Aşkta geriyiz de başka şeylerde ileri miyiz sanki ?”
Edebiyat
Hani o iki kişilik dünyalar bizimdi Hani sen iyiydin Hâlden anlardın Hani sen git demeyecektin bana Ve ben her şeye rağmen gelecektim İçimde bir umut Ellerimde olgun meyveler Dünya nimetleri Gözlerimde yanıp yanıp sönen bir pırıltı Ama ne sen gel dedin Ne de ben gelebildim her şeye rağmen Aşkımız ayrılıklarla başladı
Şiir
Ne vardı? Hiç karşıma çıkmasaydın Bu kör olası gözler görmeseydi seni Ne vardı Güzelliğini hiç bilmeseydim Bir dua gibi bellemeseydim adını Ne vardı bütün gece Gözlerimi tavana dikerek Seni düşünmeseydim
Şiir