Bir Abdi Aciz

Bir Abdi Aciz
@__aylee
Bir DUA’mız var bir de duyanımız… Gerisi çok da mühim değil!
Düşmanlıkmış, kinmiş kalmayacak dünyada Bir hiç uğruna kanlar dökülmeyecek İki gözümüz iki çeşme Birinden umut akacak, birinden hürriyet Kiracı ev sahibini sevecek Kaynana gelini Sonu gelecek bunca namussuzlukların İnadına dostluk, inadına kardeşlik yüreklerde Sen dertten, kahırdan kurtulacaksın Ben yarını düşünmekten Balık kavağa çıkınca
1000Kitap
Reklam
Şiir diye Bir ömür tüketerek yazdıklarım İki saatte okunuyor Bundan ucuz ne olabilir Havadan başka?
Edebiyat
Benim de payıma düştü Biraz mavi biraz ümit
Edebiyat
Aşkın bir adı da, yorulmamaktır
1000Kitap
Eğer bana babanın resmini çiz deselerdi, banyodaki tıraş makinesini, posta kutusundaki ismini, üç çift ayakkabısının durduğu dolabı ve soluk renkli iki takım elbisesini çizerdim.-
Edebiyat
Reklam