Bir Abdi Aciz

Bir Abdi Aciz
@__aylee
Bir DUA’mız var bir de duyanımız… Gerisi çok da mühim değil!
Dostum üşüyorum dedin Üşüme Korkuyorum - Korkma Kaçıyorum - Kaçma Ürperiyorum düşünceden - Ürper
Şiir
Reklam
Adın Li olsaydı da sana Sevgi Li deseydim
Edebiyat
İnsanlar tanırım: Ne defter, ne kitap Yaşar öylesine
1000Kitap
Çok şey yarım hâlâ, Yazılmadığından
Şiir
Reklam