Ben bu kitabı sevemedim açıkçası. Beni süreklemedi kitap. Umduğumu bulamadım. Daha önce Kuyucaklı Yusufu okumuştum. Aynı hissi alamadım yazardan. Hatta okurken sıkıldım diyebilirim
Ben kitabı açıkçası çok beğenmedim. Sıkıcı geldi ara sıra. Bu Kemal Tahirin okuduğum 3.romanı. Aynı tadı bu romanda alamadım. Devlet ana ve kurt kanunu romanı tek kelimeyle harikaydı.
Kitabı okuyunca ah o dönemde yaşasaydım dedim. Hem kurtuluş savaşı dönemine denk gelmek ve Atatürk gibi biriyle görev yapmak, bu vatan için canını ortaya koymak vardı. Kitabın sonu İzmir in kurtuluşuyla bitiyor. Bir izmirli olarak ayrı bir gurur vericiydi. En sevdiğim bölümdü kitabın.